Bags

När jag var inne på Scorett härom dagen så stod jag och klämde på den här Stella McCartney look-a-liken.

Agda SVB10470 Kedja

Den är fin men inte speciellt praktisk... Tänkte ha den som "skolväska" men är rädd att den blir lite för liten då det knappt går ned en mapp på höjden. Ska ta mig ännu en titt till veckan så får vi se vad det blir...

På NK igår stod jag återigen och klämde på en väska.. Denna gång var det ingen look-a-like utan det var en väska från Celine, deras Boston bag som dessvärre inte var på rea. Jag är helt kär i denna väska... Bloggade om den för ett tag sedan och suktar fortfarande. Vågade inte se efter vad den kostade igår men ska ta mod till mig och kolla upp det, kan inte sluta tänka på den!!!



Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: