Väskor

Om jag får tid i höst/vinter så ska jag antingen åka på en weekend till London eller så blir det en vecka i New York och hälsa på Rebecca. Oavsett vilket av dem det blir så ska jag köpa mig en väska då både dollarn och punden är låga just nu. Jag har ju tjatat om Mulberrys Alexa ett tag så hon ligger bra till, annars är jag sugen på Celine's Boston bag eller Miu Miu's Vitello.

Bild Mulberry Alexa

Bild Celine Boston bag.
Bild Miu Miu Vitello.

Svårt val, svårt val... Någon favorit?

Kommentar från: L

Mulberry eller Miu Miu. Brunt läder är fint. Real leather.

2011-09-07 @ 12:18:12
Kommentar från: Carolina

L: Jag kanske måste köpa båda två? ;)

2011-09-07 @ 12:44:43
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: