God förmiddag!

Här sitter jag med datorn i knät och dricker te! Har suttit såhär i princip hela morgonen och försökt skriva på min hemtenta i arbetsrätt. Det är rätt intressant men inte speciellt kul när man har så mycket annat skolarbete som behöver göras, så jag försöker skrapa så ytligt jag kan för att det ska gå fort och skriva... Men det hjälps inte.. Har suttit säkert 10-12 timmar med fråga 1, och tentan är på 4 frågor. Nog om det!

Snart ska jag pallra mig iväg på ett pass indoorwalking, ska bli sjukt skönt att ha tränat kondis såpass tidigt som 11.30 en vardag måste jag säga! Sedan blir det hem och käka omelett, (köpte massa ägg och bacon igår MUMS) och sedan duscha!

Ikväll ska vi på förhandsvisningen av Cockpit som verkar vara riktigt rolig! Behöver jag säga att jag läääängtar efter gula popcorn eller!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: