Torsdag

Klart jag blev sjuk såhär dagarna innan tentan. Började igår och jag hoppades att jag skulle ha peakat redan första sjukdagen men såklart så blev det värre.
Har inte speciellt mycket mjölk hemma heller så till frukost bytte jag idag ut den gamla hederliga havregryngröten mot en halv proteinbar så att jag ska ha mjölk till x antal koppar te idag. Orkar ju inte gå ned och handla när det är så synd om mig... Längtar tills Linus kommer hem så han får ta hand om mig.


Bild

Kommentar från: Hanna

Haha, ja eller hur :D Jag tycker bättre om när någon annan fotar, den där jäkla mobilen mitt i bilden HATAR jag :P



Tack! Den är marinblå/vitrandig. Fanns även i rött, gult eller rosa tillsammans med vitt. Kan bli okej i sommar till ett par schyssta vita jeans tänker jag :)

2012-03-08 @ 09:26:12
http://hannacarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: