To-do list

Igår satt jag med skolarbete 85 % av min vakna tid. I soffan med datorn i knät när solen sken så underbart utanför fönstret... Fick en hel del gjort men satt ändå med sånt som inte "syns" dvs ändrade detaljer i 20 recept och utforming av en menyn för att få det att passa med diverse kriterier. Så i det stora hela så känns det mest som om att jag satt framför datorn och inte gjort något speciellt. När jag gick och la mig igår så kändes det som om att jag slösat bort en hel dag på ingenting... Avskyr den känslan!

Livet blir ju så strukturerat med listor och det gillar jag.. Så för att inte denna dag ska sluta med att jag ligger och funderar på vad jag egentligen har gjort under dagen så ska jag göra en lista som jag ska följa till punkt och pricka.

HERE IT GOES!

- (11.00-12.45) Korrekturläsa ergonomiarbetet, maila detta till Marielle för godkännande.
- (12.45-13.00) Tvätta ur hårinpackningen.
- (13.00-14.00) Äta lunch och titta på Real housewives of Atlanta.
- (14.00-15.00) Börja skriva på hemtentan.
- (15.00-15.30) Ta en paus, gå och handla diskmedel och mjölk.
- (15.30-17.00) Laga mat och äta mat.
- (17.00-21.00) Fortsätta skriva på hemtenta.


Bild

Kommentar från: Stefanie

Let´s get to it!

2012-04-26 @ 14:52:29
http://makemynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: