Onsdag

Hade en fantastisk helg i Värmland!
Kom hem till mamma och pappa på fredagskvällen där det bjöds på langos. Gick och la oss rätt tidigt för att tagga inför morgondagen.
Lördagen bar det av till Bodaborg för att överraska min bror som fyllde 30år. Hans sambo Johanna hade ordnat upp hela dagen med god mat och god tårta och gott sällskap så det var fruktansvärt roligt!
Söndagen spenderades i pluggets tecken och måndagen kom ganska så fort.
På måndagen åkte jag in till stan för att sälja lite kläder, luncha och klippa mig.

Åt en god foccacia på Vero med extra oliver.

Klippte mig hos Johanna.

Fick ett kilo färska pilgrimsmusslor av mamma och pappa så väl hemma blev det en pastarätt med lite grädde och örter.

Kommentar från: Rebecca - Life in New York City

VACKRA DUUUU!

2012-03-07 @ 15:41:14
http://rebeccacecilia.blogg.se/
Kommentar från: Carolina

<3

2012-03-07 @ 17:49:44
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: