Onsdag

Idag har jag tvättat, och bara gått runt och skrotat... Tiden går så sjukt fort när man varvar plock med tv och dator.

Ikväll har jag och Sara varit på bio, vi såg kvartert skatan filmen och den var sjukt rolig! Anbefalles! Åt upp en hel mellanpopcorn och fick en petflaska då dryckesmaskinen bara producerade en massa skit för kvällen... Så vi pratade med någon ansvarig och han sa att vi kunde få det istället, trevligt med service även när det gäller sådana småsaker!

Kommentar från: Sara

Fast dålig för service för mig som fick dricka skiten! :P



Svarar lite sent men har inte suttit vid datorn förrän nu: idag så har jag tränat o har tvättstugan nu ikväll. Men va gör du på lördag?

2012-03-22 @ 18:36:17
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: