Måndag

Började dagen med att vakna i tid, runt 07.15, kollade facebook från telefonen och låg kvar för att vila ögonen ett par sekunder. Sen åker jag och Linus bil varpå han gasar lite för mycket i en kurva i Grums och vi flyger ut i vattnet. Fan också. Då vaknar jag med ett ryck och klockan är 09.57. Fan igen, jag har ju en lektion idag som börjar 10.00... Det blir det ju inget med.
Men jag är ändå rätt nöjd att jag försovit mig istället för att ha kraschat i vänern.. Det hade varit lite jobbigare.

Nu ska jag plocka lite härhemma, fota lite grejer jag ska sälja och sen blir det lite lunch!
Underbart väder är det också, har öppnat fönstrena för att vädra lite och det är helt fantastiskt med frisk luft.
Är fortfarande lite småsjuk så det blir inte någon träning på ett par dagar.. Men sen så, har längtat efter den där sköna spinningscykeln!!

Nu kände jag att det var en massa information på en och samma gång.. Hoppas att ni kan smälta detta, så hörs vi senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: