Lördag

Tog en förmiddags pw i slottskogen och mötte på Stina, lite lustigt när man stöter på vänner hemifrån bara sådär.. Förvisso bor vi båda i Göteborg, men det är ändå något charmigt med att träffa på folk hemifrån när man minst anar det. Nu har jag tagit mig en dusch och sitter här med hårinpackning och ansiktsmask. Jag har länge sagt att världens bästa hårinpackning är K-pak reconstruct från Joico, jag tror dock att jag har hittat dess överman, nämligen en inpackning från SP hydrate mask. Den luktar fantastiskt och lämnar ett väldigt glansigt och "tjockt" hår efter sig. Älskar den! Eller hittat och hittat... Fick den i julklapp, så tack Jon och Johanna!
SP Hydrate Mask i gruppen Hårvård / Inpackning / Torrt hår hos Bangerhead.se (81153687)
Nu blir det te framför Real housewives of Atlanta. Sen ska jag fota lite kläder som jag ska sälja och ikväll blir det bio alternativt hemmabio.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: