Fortfarande i kö efter 1.5 timma, då kan det fan kvitta.

YOU ARE PLACED IN A QUEUE

Due to the interest in our latest designer collaboration, you are being placed in a queue. We are working hard to give you access to hm.com as soon as possible. Please try again.

Please note: Items placed in the shopping basket are not reserved, so once you have chosen your items, proceed immediately to the checkout. Customer purchases are limited to a maximum of one piece per garment/accessory per color.

Thank you for your patience!



H&M



Kommentar från: Hanna

Ja, det kan nog bli en riktigt hit det med! Har inga jeansshorts, men har letat forever efter ett par som sitter bra. Jag forstätter mitt letande denna vår/sommar också, så får vi se om jag hittar ett par :) Tanken är ju även att jag ska ha gått ner några kilon till och då kanske det är lättare!

2012-03-08 @ 13:24:21
http://hannacarin.blogg.se/
Kommentar från: Hanna

Haha, ja du ser! Jag måste ner för att hitta mina smashing heta shorts!



Det går upp och ned hela tiden. Jag har gått ner 3 kg totalt och här står jag och stampar. Träningen går svinbra och jag är igång nästan varje dag. Vissa veckor går skit och då händer det såklart ingenting med vikten, det är förmodligen därför jag står och stampar.



Men idag ska jag börja att äta mindre kalorier än vad som rekomenderas och vara helt strikt en vecka, för att se vad resultatet blir. Det som känns skönt är ju att jag märker att kroppen ändrar sig, fast att inte kilona minskar och det är ju för att jag tränar. Men jag vill ändå ner sju kilo till så det är en hel del att jobba för :/

2012-03-08 @ 16:36:26
http://hannacarin.blogg.se/
Kommentar från: Hanna

Kommer en update ikväll, håll till godo :) Dock hade jag tappat ett kilo (?!) till imorse och nu står jag på -4 kg totalt. Vet inte riktigt hur mkt jag ska lita på den där vågen egentligen... Ett kilo på en natt händer ju liksom inte :P

2012-03-09 @ 15:28:21
http://hannacarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: