Nationaldagsfirande

Hade en väldigt bra nationaldag här i Göteborg.
Mötte upp mina bröder + Johanna och Stefan och dagen inleddes med en att vi blev bjudna på en god lunch på Kosmos. En clubsandwich var givet!
Sedan gick vi hem och dumpade lite packning och begav oss till Liseberg. Väl därinne åkte vi typ 3 karuseller, sedan blev det mest "ölpauser" och häng på Wärdshuset.
Helt plötsligt började något band soundchecka och det visade sig att Timbuktu skulle spela kl 8, så vi satt kvar på Wärdshusets uteservering och det bjöds på en härlig konsert.



Kommentar från: Anna

Meeeeeeen. Hur avis blev jag nu. Jag visste att han spelade där på nationaldagen och ville gärna se det..

Men jag får se honom på Putte i Parken iaf. :D

2012-06-13 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: