Min nya älskling!





Det blev alltså en Oversize travel bag som är helt underbar på alla sätt och vis!

Haha jag är ju så svag för smicker, tjejerna i personalen talade om för mig hur snygg väskan var på mig och att den passade min stil så bra, då kan man ju inte låta bli att köpa den!? Skämt åsido, jag har varit förälskad i denna sedan jag såg den första gången... Dock hade jag egentligen tänkt köpa en oversize Alexa, men det har varit något med den när jag tittat på den som gjort att den känts lite "olyxig". Jag har dock inte kunnat komma på vad det är, så när tjejen som servade mig därinne talade om för mig att lädret på Travel bag är hårdare och håller formen bättre än Alexan som är mjuk och blir lite säckig med tiden, då kom jag på att det var det som var det "olyxiga" med Alexan... Och då bestämde jag mig för Travel bag!

Jag är så lycklig så det finns inte. Må vi få många fina år tillsammans!


Kommentar från: Sara

blir sååå avis!! men en sån kan ju inte va helt billig liksom. hur mycket punga du upp?

2012-06-18 @ 13:51:23
http://ladysara.blogg.se
Kommentar från: Sandra

Förstår att du är nöjd! ;)

Svar: Tack, underbart nöjd är jag :)
Carolina Magnusson

2012-06-28 @ 23:28:45
http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: