Tisdag

Nu är jag svettig som en vildhäst, dusch blir så fort jag ätit och maten står fortfarande på spisen så det lär dröja ett tag till... Har varit på ett pass RPM och jag ska aldrig mer frånvara från gymmet i 5 veckor. Fy tusan vad jobbigt det är att komma tillbaka. Förra veckan tog jag det väldigt lugnt eftersom det var första gången på länge så då vart jag inte så sliten, men idag... Hujeda mig.

Annars idag har jag legat ute i solen och läst lite, småplockat och grejat.
Ikväll är det ANTM18, sooom jag har längtat!

La några persikor i solen förut för i hopp om att de skulle mogna något, guuud vad gott det luktade i köket efter det! Solmogna persikor... Kändes som om jag var utomlands.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: