Äntligen fredag!

Har haft ännu ett par bra dagar.
Har återigen börjat på pedagogen och läser nu måltisproduktion. Idag började vi med vinkunskap som visade sig vara väldigt intressant. Läraren var en väldigt rolig och intressant herre. Det är skillnad på föreläsare och föreläsare... Man märker om personen brinner för det den föreläser om, samt har kunskap om ämnet. Det hade denna herre samtidigt som han var väldigt rolig på ett sarkastiskt sätt.
Jag kände så himla väl igen hans namn Ulf Wagner, men kunde inte placera det.. Marielle skämtade om att det var från flickan som lekte med elden. Och jag tänkte att ja så kan det nog vara.. Så googlade jag precis, visade sig att han typ är rätt så känd. Lite småhäftigt att vi får in sånna här lärare ibland tycker jag!

Igår fick jag en liten present i form av en påse grönt Mareld's te av Marielle. Hon brukar ha med sig en termos med det på morgonarna och det luktar så sjukt gott vilket jag påpekat så då var hon så gullig och köpte det till mig!



Igårkväll var jag, Marielle och Ida på SH'BAM vilket i princip är dans till partylåtar..
Låter jäkligt kul, och det var det också i den mån att jag skrattade åt mig själv samtliga av de 50 minutrarna som passet höll på, (har noll koordinationsförmåga), skrattade lite åt Ida och hon framför mig som hade prickiga trosor... Till råga på allt så hade denna kvinna även sandaler med kardborreband på sig.. Inte helt ultimalt kanske. 
Men SH'BAM var inget för mig, alldeles för lite träning men värt om man vill få sig ett gott skratt.


Imorgon kommer bästa Malin hit, perfekt avslut på denna vecka!
Linus är påväg till Oslo så ikväll blir jag ensam hemma.. Det firar jag med att tvätta! Tar mig kanske en sväng till gymmet senare med... Annars blir det lugnt ikväll!

Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: