Onsdag

God morgon god morgon!
Nu ska jag snart äta min gröt sedan ska jag ta mig en sväng på stan och se om jag hittar något roligt. Är ledig idag för imorgon börjar vi nästa kurs och ÄNTLIGEN så är vi tillbaka på pedagogen! No more Handelshögskolan, ska förvisso dit och göra omtentor.. Men ändå. Pedagogen in my heart!

Längtar tills i eftermiddag/kväll då det först är Real housewives of Beverly Hills följt av Biggest Loser. Det är bra tv det! Till skillnad från Mammor och minimodeller.. Bortser man från de moraliska dilemman som infinner sig så var det ju ändå så sjukt jävla tråkigt. Tv3 gör ju endast detta program för att det ska väcka diskussioner och att folk därför kommer att titta. Jag kan fascineras av knäppa människor och därför titta, men detta program var ju ruggit dåligt. Fanns ju inget underhållande överhuvud taget, kändes bara väldigt B och innehållslöst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: