One man's trash is another man's treasure

Man blir ju alldeles rörd... Lottade precis ut en "goodiebag" på en bortskänkessida för Göteborg som jag är med i på facebook. La upp den förmiddags och fick sätta en deadline då hela 98 st tillslut deltog i utlottningen. Att saker som för mig är "skräp" i den bemärkelse att jag inte behöver dem och att det mest står och samlar damm, för någon annan kan vara "lyx" och "hur roligt som helst" är ju väldigt VÄLDIGT roligt!
"Goodiebagen" innehöll allt möjligt från oanvända läppstift till använda ögonskuggor, nagellackremover, pormaskplåster, solpuder, parfymprover osv...
Man blir ju alldeles rörd... Lottade precis ut en "goodiebag" på en bortskänkessida för Göteborg som jag är med i på facebook. La upp den förmiddags och fick sätta en deadline då hela 98 st tillslut deltog i utlottningen. Att saker som för mig är "skräp" i den bemärkelse att jag inte behöver dem och att det mest står och samlar damm, för någon annan kan vara "lyx" och "hur roligt som helst" är ju väldigt VÄLDIGT roligt!
"Goodiebagen" innehöll allt möjligt från oanvända läppstift till använda ögonskuggor, nagellackremover, pormaskplåster, solpuder, parfymprover osv...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: