Onsdag

På fredag åker vi hem till Värmland för att fira min bror som fyller 30 år. Täääänk vad fort tiden går.
Imorgon ska vi på studiebesök hos Pelle som äger en restaurang om passade nog heter Hos Pelle. Där blir vi bjudna på lunch och nyfiken som jag är så har jag redan kollat in matsedeln! Det bjuds på ungsstekt kyckling med gräddsås och gele eller operaströmming med potatispure och rårörda lingon. Gött.

Idag gör jag inte så mycket, är ledig så det blir mest tvätt och plugg. Håller just nu på och förväller sojafärs som ska bli en köttfärssås senare idag. 
Har kommit igång med spinningen igen (efter 2 veckors uppehåll), eller RPM som det heter, och ja nu har jag märkt att det är skillnad mellan spinning och RPM då det är kraftig intervall träning i RPM. Var där i måndags och ikväll blir det ett pass till, längtar!


Just ja, glömde ju visa er allt fint jag köpte på Gina i helgen! Fixar det till senare idag.

Kommentar från: Sara

Vegfärssås alltså, jag blir stolt! =)

När vill o kan du ses? Hur går du i skolan på dagarna?

Jag går bara på grupp 08.45-12.00 o sen är jag ledig om dagarna. Kram

2012-02-29 @ 19:49:18
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: