Lördag

Den här morgonen började bra, kände mig påläst och taggad inför tentan idag. Blev mindre taggad när tentaskrivandet började då och jag såg att jag kunde 2 frågor på hela tentan... Har man kört de 6-7-8 senaste tentorna på ett och samma sätt så kan man inte helt plötsligt gå tillbaka till det gamla systemet. Det är ju dock bara min åsikt och inte någon den personen som gjort tentan tagit hänsyn till. Så min morgon förstördes ganska så snabbt. Hör ju till historia att detta var en omtenta då jag var 3 poäng ifrån G förra gången (även då kände jag mig bra förberedd) så nu blev jag både arg och ledsen att det hände igen. 
Så jag gick hem och tröstade mig med att bakade citronmuffins som jag ska bjuda på imorgon då bästa Marielle och Sara kommer hit och fikar. Har gjort en citronfrosting som ska smetas på innan förtäring med, har provsmakat och de blev riktigt riktigt goda!




Annars gör jag inte mycket, var på box i onsdags och har träningsvärk än idag, mina vader är helt döda. Så nu vet jag vad jag ska göra ett par onsdagar här framöver!
Vi var på studiebesök på Sahlgrenska igår också, det var kul. Bjöds på gofika och rundtur i deras kök som var sjukt stort.


Marielle och jag i full mundering!


Ikväll blir det bio med Sara, vi ska se The Descendants och käka massa popcorn. Nu blir det te! Just det, har köpt massa roligt, visar bild senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: