Torsdag

Har spenderat hela påsken i Värmland och haft det väldigt bra! Sedan i måndagskväll är jag tillbaka i GBG och nu är det verkligen dags att ta tag i beach 2012 - ty det är aldrig för sent! 
Har börjat föra en matdagbok för att få koll på vad jag äter, även om jag äter bra så är det kul att se över vad mycket/lite man faktiskt äter på en vecka.

Idag har jag varit på indoor walking som är typ som spinning fast man är på en typ av crosstrainer. Sjukt svettigt och roligt var det så det ska jag försöka gå på 2 gånger i veckan här framöver!
Annars idag har jag varit i skolan på ett seminarium där vi diskuterade projket, sjukt tråkigt. Sedan satt vi och pratade lite om vårt projektarbete och bestämde oss för att åka ut till en herrgård imorgon för lite research.

Nu är det proteinshake framför du är vad du äter som gäller!

Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: