Torsdag

Idag har jag varit helt död. Var på indoor walking igår och kände redan när jag ställde mig på walkern att jag var helt mör i bena från spinningen dagen innan. Så idag är jag som sagt ruggigt trött i kroppen. Men det är skönt!

Var i skolan idag, först på studiebesök på Rational ugnar som demonstrerade sina feta ugnar där man kan grilla och koka massa saker samtidigt i ugnen. Coolt. Den minsta ugnen kostade ca 80.000:- Vilket var lite tråkigt då jag blev sugen på en. Sedan åkte vi till skolan och skissade på vårt restaurangkök.
Efter det åkte jag hem och väntade på Sara som skulle komma hit på fika. Vi pratade om livet, drack te och käkade kakor, det var mysigt! 

Nu ska jag få massage medan Linus tittar på hockeyn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: