Söndag

Igår kom Johan och Kornelia hit, vi käkade mat, spelade spel och hade det trevligt. Johan dominerade i ett geografispel och jag dominerade i Scotland Yard... Här far jag dock med osanning. För er som vet hur spelet går till så kan jag tala om att jag som tjuv var väldigt svår att få tag i, vilket mina motståndare berömde mig för. Stoltheten varade ända tills de insåg att jag gjort fel två gånger då jag åkt buss till hållplatser dit bussen inte gick. Ni som inte spelat Scotland Yard har precis slösat 15 sekunder på att läsa något rätt obegripligt. Hur som, här är maten från igår.

Linus gjorde hamburgare och klyftpotatis. Jag gjorde aioli och hamburgerdressing.

Jag gjorde också efterrätten maränger med grädde, frukt och bär.

Idag söndag så har vi varit på bio, vi såg kvarteret skatan (andra gången för mig) och vi skrattade nästan hela filmen. Sedan åkte vi hem och käkade mat, pluggade lite och nu på kvällen har jag inventerat och städat i min garderob. Söndagsnöje!
Nu ska jag lägga mig och sova för imorgon är det skooola!
Hörs till veckan! GOD NATT!

Kommentar från: Sara

Mumsigt (om jag låtsas att det är veg.burgare)!

När ska vi ses nästa gång? Puss

2012-04-16 @ 17:44:02
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: