Fredag

Idag har vi varit på studiebesök samt suttit och gått igenom (lustig mening suttit-gått) vad nästa steg i projektarbete är, och vi kom överens om att vi tar paus över helgen och kör igång på måndag igen!
Efter det drog jag på spotify och min fredagslista och fredagshandlade på ICA Focus som är en väldigt rolig ICA-butik med massa gott. Sen tog jag spårisen hem och fredagsstädade, åter till tonerna av min fredagslista!
Har för övrigt lagt till några fler låtar i den, så ni som subscribat får uppdatera den! Och på tal om det, vore skoj och veta vilka ni är som gör det? Och varför, om ni har den som fredagsstädlista som mig eller kanske något helt annat!?

FREDAGSLISTA

Bl.a.
Marvin Gaye
Fleetwood mac
ABBA
Aretha Franklin
Stevie Wonder
Des'ree
All saints
Westlife
ELO
Beegees
Orup
Roxy Music
Pretenders
Boppers
The four tops


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: