Torsdag

Idag hade jag tänkt att plugga järnet men byggfirman envisas med att fortsätta sin renovering av balkongerna. Vilket är roligt för de som får nya balkonger, mindre roligt för mig som tvingas lyssna på öronbedövande borrningar och slipnigar 24/7. Till deras försvar så har det faktiskt varit relativt lugnt ett par dagar, men idag är inte en sådan dag och mitt humör är inte på topp efter att ha tvingats höra dessa oljud i jag vet inte hur länge... 1.5 månad? I särklass det långsammaste byggarbetet jag har tvingats lyssna på!

Så planen för dagen blir lite annorlunda, istället ska jag bege mig ut i spåret för en timmas powerwalk så att jag kommer igång med den här träningen någon gång! Powerwalks är lagomt mjukt att starta med så att jag inte chockar sönder min stackars kropp som varit i vila allt för länge! Sen ska det städas och i eftermiddag någon gång när mina fina byggarbetsvänner går hem för dagen, då åker företagsekonomiboken fram!

Kommentar från: Sara

Det känns så konstigt när du skriver att du måste plugga. För i vanliga fall brukar jag känna mig stressad då och tänka att jag också måste plugga. Men nu är det inte så. Både skönt och inte. Puss

2011-09-24 @ 20:06:25
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: