Topshop, Acneskor och hemmabio.

Ska försöka att summera denna afton kort. Vi gjorde oss iordning och stack ned på stan.


På mig har jag min nya väst som inte luktar rök, halleluja!
Gick in på Åhléns och köpte mig något speciellt...



Vad kan det vara?
JO MINA ÄLSKADE RIDERS!


(Dålig bild, det fina med dessa skor är den "fyrkantiga tån" som ser rund ut på denna bild..)

Gick vidare till vad som var målet för kvällen, tillställningen på Topshop. Där var det kö i princip bort till kungsportsplatsen så vi bestämde oss för att hoppa det och gå på bio istället. Bion hade redan börjat och nästa föreställning var 1.5 timma bort... Så vi köpte med popcorn och dricka och gick hem istället. Nu är det bio hemma med Transformers 2 som gäller!
Vilken härlig dag, la la la la!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: