Shoppat

I paketet från Nelly hittade jag mycket skräp.. Ibland funderar jag på hur lättlurad jag är när det kommer till hur de framställer kläder i webbshoppar... Därför tycker jag att det är så bra med nelly att man kan titta på plaggen i rörelse, då kan de ju inte hålla fast plaggen med klämmor osv, utan man ser hur passformen är. Samt att de på många plagg talar om hur lång modellen är och vilken storlek hon bär. ÄNDÅ lyckas jag rätt ofta få hem kläder från Nelly som inte alls ser ut som de gör på hemsidan... Behåller i snitt kanske 1/3 av det jag beställder därifrån. Tråkigt men sant! Denna gång var ingen undantag. Dock fick jag tag i tre pärlor som jag tror att jag kommer att använda flitig. Den första klänningen invigde jag redan i lördags då vi var på 50-års fest, Linus pappa fyllde nämligen år.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: