Onsdag

Imorse när jag vaknade trodde jag att de var torsdag. Det hade varit skönt, men onsdag fungerar det också.
Idag mår jag lite bättre, är inte tung i huvudet och har inte ont i halsen, däremot så nyser och hostar jag som bara tusan! 
Imorgon satsar jag på att gå till skolan, hoppar nog föreläsningen men går ändå dit en sväng för att jobba med grupparbetet. 
Nu ska jag försöka ta mig igenom kapitel 7 i boken som verkar vara det längsta.. Men det handlar om motivation bland anställda och är väldigt viktigt för vårt arbete så det är på tiden att jag läser på! 



Jag tänder ett doftljus, kokar te och kryper upp i sängen för att förhoppningsvis finna mer motivation till att lära mig om motivation.
Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: