Välkommen till invigningen av min bloppis!

Som jag skrev tidigare idag så ska jag börja sälja av delar av min kära garderob. Detta för att den börjar breda ut sig alldeles för mycket samt att lite extra pengar på fickan är trevligt i tider som dessa.

En del av plaggen är helt oanvända (vissa har kvar "tagsen"), andra inte vilket jag uppger vid varje objekt.
Allt säljes i befintligt skick och det är inget byte eller öppet köp så att säga. Jag säljer dock inget som är trasigt utan att uppge det om sådant är fallet. Jag säljer heller inget som är snuskigt för att sammanfatta allt som kläder kan vara när man skött dem dåligt.

Frakt: Vill du att jag ska skicka kläderna via posten så tillkommer såklart en fraktavgift som köparen betalar.
Annars finns allt att hämta i Göteborg, emellanåt i Karlstad och Forshaga.
Då och då kommer nya kläder/skor/väskor och annat smått och gott upp på bloggen, så håll utkik!

Vill du köpa något eller se fler bilder: Kontakta mig på [email protected]
Välkommen att shoppa loss!


Skor från Jeane Blush/Nelly, storlek 40, oanvända. Nypris: 399:- Pris: 100:- SÅLDA!

Ljusrosa topp från H&M, storlek M, Pris: 50:- SÅLD

Tvådelat linne från H&M, storlek M, pris: 50:- SÅLT!

Kavaj från H&M, storlek 42, oanvänd - tag, pris: 70:- SÅLD

Transparent skjorta från Monki, storlek L, pris 70:- SÅLD!

Klänning från Rules by Mary, storlek M, oanvänd - tag, pris: 100:- SÅLD!

Skinnkängor från Roots, storlek 40, oanvända - tag, nypris: 999:- Pris: 300:-SÅLDA

Marinblå/vit klänning från H&M, storlek 36, oanvänd - prislapp kvar, nypris: 349:- pris: 100:- SÅLD

Pumps från Deichmann, storlek 40, oanvända - prislapp kvar, nypris: 229:- pris: 60:- SÅLDA

Kommentar från: PAULINE

tusen tack :)

2011-10-21 @ 21:41:37
http://pauliine.blogg.se/
Kommentar från: Frederika

Synd att lönen inte kommit än :P

2011-10-22 @ 00:09:17
http://friickii.blogg.se/
Kommentar från: Malin

Den vita skjortan vill jag köpa Carro :)

2011-10-22 @ 01:37:49
Kommentar från: Alex

åh vad mkt fina grejer! tråkigt att vara fattig student... :(

2011-10-22 @ 02:01:58
http://alexitas.com
Kommentar från: carolina

Kul!! Då lägger jag undan den till dig Malin ;)

2011-10-22 @ 09:39:40
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: