Summary

Har inte bloggat på ett tag, det av den enkla anledningen att jag har haft fullt upp!
I helgen var vi hemma i värmland för att hjälpa till med en flytt. Var även hemma hos mamma och pappa där det bjöds på hummer som pappa kokat själv, väldigt gott! Sedan har det spelats spel och lekts med katterna.


Väl hemma i Göteborg på söndagen så var det bara att snabbt byta om och bege sig iväg på lägenhetsvisning.
Väl hemma från lägenhetsvisningen så lagade vi mat, väldigt god sådan. Kycklingspett och jordnötssås, till det kokade vi kornris som nu bytt namn till matkorn tror jag... Gott var det i alla fall!


Idag la vi ett bud på lägenheten, som tyvärr inte är aktuellt längre då vi blivit överbudade så att säga. Här kan ni se lägenheten i alla fall. Tråkigt men sånt är livet.

Just det innan jag glömmer. Nu i den kurs jag läser, marknadsföring så har vi ett projektarbete på gång. Vi undersöker kvinnor och mäns åsikter kring klädkedjan KappAhl, och har därför utformat ett frågeformulär som tar max en minut att fylla i. Det är självklart anonymt och vi är väldigt tackasamma om så många som möjligt fyller i denna, så har du en minut över får du gärna klicka dig in här och deltaga.

Kommentar från: Rebecca - Life in New York City

MYSIGT helg ju! hoppas allt är bra med dig min fina <3

2011-10-17 @ 19:05:50
http://rebeccacecilia.blogg.se/
Kommentar från: Sara

åh jag älskar kornris. svingott(vilket är ett konstigt uttryck, för svin är ju inte gott)! puss

2011-10-18 @ 11:01:03
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: