Onsdag

Idag har jag handlat, städat, lagat supergod biffwok och varit på en timmas spinning. Nu ska jag dricka en kopp te och titta på halv åtta hos mig som jag spelade in, bra kväll!

En annan rolig sak är att vi på fredag åker till Tanumstrand och äter deras skaldjursbuffé! Sen blir det en natt i stuga och på lördagen blir det promenad till Grebbestad. På vägen hem blir det en sväng in till Torp köpcentrum eller vad det heter... Längtar så jag tror att jag dör! Först är det dock två dagar i skolan kvar att beta av för denna vecka, men jag känner på mig att det kommer gå väldigt fort!

Kommentar från: Sara

och så ska du hinna med att träffa mig också!!

2011-10-06 @ 11:50:06
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: