Fredag

Äntligen fredag.

Jag har tänkt att starta upp en bloppis här, där jag mer eller mindre säljer ut en stor del av min garderob i form av skor, kläder och kanske ett par väskor. Håll utkik senare idag, lägger nog upp ett gäng saker då!

Först ska jag dock beta av två timmar i skolan med sk fredagsdiskussion, där vi rätt så ostrukturerat diskuterar marknadsföring. Rätt tråkigt måste jag säga.

Hörs senare, ha en fin dag!


Kolla in mitt nya fina passerkort till skolan! Seriöst eller vadå? Vi måste ha ett sånt här för att få våra studenterbjudanden, vi får inget vanligt mecenatkort längre. Kanske är så för alla numera iofs?!

Kommentar från: Hanna

Jag har kollat på både Ica och Konsum och hittade inga. Letade iofs bara bland de andra bönorna och kärnorna. Kanske finns de inte där? Har haft lite bråttom varje gång så jag har väl missat kanske..?

2011-10-21 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: