Turpåstan

Stack från skolan en timma tidigare än planerat, orkade verkligen inte sitta kvar på världens tråkigaste föreläsning. Istället begav jag mig till H&M och kollade in Versaceskräpet. Skräp ja, inte skärp. Visste på förhand att det inte var något jag ville ha så jag gick mest dit för skoj skull. Är ju ändå roligt med dessa designsamarbeten! Till min förvåning var det rätt så urplockat, till skillnad från Lanvin förra året.. Det var ju pinsamt hur länge de klänningarna hängde kvar i butik.
Till min förvåning-2 så hittade jag faktiskt en klänning jag tyckte om, den kostade dock 1300:- och var i storlek 42 så jag övervägde det inte ens. Men någon lycklig storlek 42:a med lite pengar i plånboken borde gå och köpa denna fina skapelse.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: