Tisdag

Till lunch idag blev det ett kycklingspett från konsums delikatessdisk, slött jag vet, och det fick jag betala för.. För fy tusan vad det inte smakade bra.


Gjorde en tomatsallad till, fick ta det som fanns. 
Nu står jag dock och kokar potatis och ugnssteker lax som blir till middag ikväll. Är skapligt hungrig sedan lunchen så nu kommer det sitta fint med en bit lax!

Ikväll så blir det bio, Contagion! Då blir det massa gula popcorn, vilket jag har längtat efter sedan dagen efter jag var på bio sist. Trycker alltid i mig så mycket popcorn att jag mår illa och tänker att det var sista gången.. Sen dagen efter skulle jag kunna äta ännu mer.
Nu har jag inte så mycket mer att säga för tillfället...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: