Tisdag

God morgon!
Idag tog jag sovmorgon, det var jag värd. Har precis druckit en kopp te och har lyxfällan på i bakgrunden, kvinnan får ut 18 000:- i månaden men spenderar 36 000:- you do the math. Ingen ultimat situation kanske.
Idag är det skola, såg till min glädje att jag kollat fel i schemat och att jag därmed inte går i skolan från 10-17 utan det är endast halva den tiden då vi är två olika grupper som är schemalagda. Skönt.

För den uppmärksamme så har jag inte lagt upp något på min bloppis på ett tag, detta av den enkla anledningen att jag har hittat två ställen där jag säljer allt som smör (skämt åsido men det har rullat på ganska så bra). Två sidor på facebook, en för Karlstad och en för Göteborg, där man helt enkelt lägger upp kort på det man säljer så kan folk köpa. Hur bra som hest!
Sålde inte så mycket här via bloggen så jag hoppas inte att någon blir besviken, skulle ni bli det får ni hojta till så lägger jag upp grejerna även här, annars är det slut med det nu.


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: