Måndag

Monday monday som the mamas and the papas skulle ha sagt. Nu kom jag att tänka på när jag och Anna i somras gick och sjöng på California dreaming i korridoren på jobbet för fulla muggar, för att runt hörnet möta merparten av våra arbetskamrater som tysta stod och väntade på att stämpla ut. Hur kan så många människor vara så tysta?! Oklart, men vi slutade att sjunga rätt fort. Man skojar inte med fabriksarbetare som jobbat en hel dag.

I alla fall. Idag har jag skola i tre timmar sedan är det hem och tentaplugga. 
Till helgen blir det Jönköping till Kornelia och Johan. Denna helg var ju förövrigt Malin här, vi käkade räkor, såg på film och hade det allmänt bra. Märkte att jag saknat Malin, så snart får hon komma hit igen. Det har jag bestämt!

Kommentar från: Malin

Va go du är:) kommer om ett par veckor igen:)

2011-11-14 @ 17:16:33
Kommentar från: Anonym

Hehe! Det var lite lagom jobbigt där när vi kom runt hörnet och tystnaden var total. Bara Rambo som uppskattade vår fina sång. :)

2011-11-15 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: