Torsdag

God dag kära vänner!

Idag har vi haft redovisning i skolan, temat var "modedieter" och jag och min grupp redovisade om atkins. Atkins som är en jäkligt bra diet om du vill gå ned i vikt fort... Följderna av detta är dock inte så roliga.
Jag dömer ingen, alla får göra precis som dom vill när det kommer till sina kroppar. Jag förespråkar dock det gamla hederliga:
"-Rör på dig mer än vad du stoppar i dig." -Gör du av med mer kalorier än du stoppar i dig så går du ned i vikt, punkt slut. Speciellt svårt är det heller inte.
Det var dagens moralkaka...


Efter redovisningen gick jag och fina Marielle och lunchade, jag käkade en smörgås med soltorkade tomater, brieost och olivrelish, sjuuukt gott! Lite dåligt med protein dock... Får ta igen det till middagen!
Sedan gick jag lite på stan och blev smått ruinerad... Köpte nämligen en ny ögonkräm (har nu i flera dagar stått och klämt med alla fingrar i princip, för att då ut det allra sista ur min förra) och en rouge som jag faktiskt behöver, min andra är för ljus för sena sommarkvällar.




Plus att jag precis hämtat ett paket från ellos och fick idag en avi frå Nelly... Så nu blir det linssoppa till lunch i några dagar... Tills min ekonomi är stabil igen.

Nu ska jag fira att redovisningen gick bra, så nu blir det te framför kl 8 hos stjärnorna som jag spelade in igår, MYS. Sen blir det tvätt och efter det plugg. Sen kommer jag förmodligen att stupa i säng.. Längtar redan!

Kommentar från: HannaFindus

2011-05-06 @ 03:06:56
http://nattstad.se/HannaFindus
Kommentar från: HannaFindus

Det där med dieter är så jäkla svårt.

Jag antar att vissa dieter är bra för vissa kroppstyper och blodgrupper och vice versa. Atkins känns inte sunt. Men å andra sidan vet jag inte så mycket om saken heller.

Åh, jag älskar att få hem roliga postorder-saker i brevlådan. Själv är jag en asos.com-tok och väntar paket as we speak.

2011-05-06 @ 03:08:45
http://nattstad.se/HannaFindus
Kommentar från: Stina

Ey, Sarolina. Nasta gang du behover uppdatera dig med i.d.smink eller kanske redkenprodukter sa rekommenderar jag lookfantastic.com som leverar billigt till Sveriga och dar allt saljs for typ halva priset jamfort med butiker hemma. Ett litet tips bara :) och iom att det ar inom EU sa torskar man inte pa skatt och trams.

2011-05-07 @ 16:44:27
http://stun.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: