Tisdag, kväll

De varnar för åskväder. Vilket vore mysigt, och på sätt och vis bra. Då måste jag ju stänga av datorn, och gör jag det så kan jag inte tentaplugga (allt ligger nämligen på internet). Vilket vore en skön ursäkt till att skriva ett ig. 

Gick en powerwalk på 45 min förut, det var bra för mina stela ben som fick sig en ordentlig omgång i förrgår eller när det var, sprang ikapp med Linus. Det var länge sedan mina ben fick sig den genomgången, måste ha varit friluftsdagarna i högstadiet senast.

Nu ska jag göra mig en smoothie av kesella och bär sen blir det tentaplugg. Hoppas hoppas åskan kommer!

Kommentar från: Sara

Haha, va söt du är! Det kom ingen åska sen va, jag hörde ingen i alla fall? Synd!



Ja, jag måste ju komma in på programmet så jag kan gå på handels med dig! Håller tummarna!

2011-05-31 @ 22:15:07
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: