Tillbakablick

Hade en väldigt bra fredag förra veckan. Började med att kliva upp tidigt, strax efter sex för att göra mig iordning och möta upp Sara för vår lilla tradition. VIP-morgon på H&M. Denna gång var det på Avenyn och det var samma frukost som sist som serverades av Espresso house (tror jag) eller om det var Wayne's... Köpte dock inte speciellt mycket, just H&M på Avenyn är så litet och utbudet känns därför en aning sämre tyvärr. Köpte ett par träningsshorts som kommer bli underbara att träna i nu när värmen gör sig påmind.



Efter H&M så mötte jag upp en gammal vän för en fika i Haga. En tjej som jag växt upp med men som jag tyvärr tappat kontakten med pga flytt och sånt när vi gick i femman.
HannaJ, (vi hade två Hanna i klassen, HannaJ och HannaA, 7 tjejer och två lyckas heta samma sak.. Ja jag säger då det!). Jäklar vad roligt vi hade! Vi pratade gamla minnen och äntligen har jag träffat något som har lika bra minne som mig! Jag kan sitta med mina andra barndomsvänner och försöka snacka minnen, men de kommer i princip inte ihåg någonting.. HannaJ däremot, hon påminde mig om massa saker som jag glömt bort. Hon lovade även att fixa fram gamla bilder på oss från när vi var små, kanske visar dem här! Stay tuned!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: