Måndag

Okej idag hade vi en kort föreläsning på 1.5 tim, vilket var väldigt skönt och även intressant! Den handlade nämligen om glutenintolerans samt IBS.
Efter det åkte jag hem och åt lite mat, rester från igår - fläskfilé, potatis och bearnaisesås. Sen gick jag till gymmet där jag styrketränade i 30 min sedan blev det löpbandet i 40 min. Skönt!
Sedan var det bara att gå och handla så att middagen kunde lagas, idag blev det räkgryta, mathavre med tomat & mozzarellasallad.
Efter middagen har jag försökt att läsa inför tentan på onsdagen, går sådär. Gick precis och gjorde mig en smoothie istället, bestående av kvarg (kesella), lättmjölk, blåbär och hallon. Perfekt proteinboost såhär på kvällen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: