Måndag

Idag har jag varit i skolan i en timma. Hade egentligen föreläsning i två timmar, men barnslig som jag är så stack jag i pausen, föreläsningen var på engelska och jag kände att det var lite för rörigt... Blev ju lite lättare att dra när även Sara ville gå... Vi feedar av each other så att säga, både på gott och ont.
Så vi gick till hemköp och handlade mat och andra nödvändigheter.

Nu sitter jag hemma med en kopp te och lyssnar på spotifypremium som jag fick i förtidig födelsedagspresent av Linus. Mitt fria tog nämligen slut i förrgår... Så jäkla skönt att slippa reklam!!!!

Kommentar från: Hanna

Haha, ja eller hur :P Ja, på fredag blir det nog utgång tror jag! Men sen jobbar jag på lördag så då blir det andra sidan baren för min del! Ingen fara, jag tänker gärna på helgen redan idag :P

2011-05-16 @ 21:03:22
Kommentar från: HannaFindus

Ja, ibland får man vara lite lat och göra som man känner, hihi. Min egen svensklärare berättade att hon smet från en bio på högstadiet (hon var tvungen att se det sjunde inseglet, haha).

Ha en trevlig dag!

2011-05-17 @ 08:44:00
http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: