iPhone

Nej nu måste jag snart ta en paus i mitt skrivande... Måste ju ha ett liv också. Så fort jag har druckit upp mitt te så ska jag svida om och pallra mig iväg till gymmet. Styrketräning och lite kondition står på schemat!

För övrigt funderar jag på att köpa en iPhone... Nu har min telefon börjat krångla titt som tätt, inga större problem men täckningen lägger av och sms blir fördröjda bl.a. Plus att mitt "årskort" av sms tog slut härom dagen.. Jäklar vad pengarna rinner iväg när man inte har gratis sms!
Därför är jag sugen på att skaffa mig ett abonnemang, har ju haft refillkort nu i 10 år eller något, vilket är bra när man inte ska köpa en allt för dyr telefon... Men en iPhone känns bäst att köpa med abonnemang. Finns ett hos telia där gratis sms ingår under hela bindningstiden samt spotify i 6 månader, heeeelt okej!


Bild


Ska jag eller ska jag inte?!

Kommentar från: Tove

Det låter som samma abonnemang både jag och Anton har. Det är toppen! Kör bara kör! :)

2011-05-26 @ 08:52:28
http://tbjorkenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: