ANTM16 - Final



Okej nu ligger finalavsnittet av Americas next top model cycle 16 uppe på youtube. Som vanligt så vann inte den tjejen jag hejade på... Hur som så stylar de om tjejerna precis innan sista jurybedömningen, vilket lyft för dem båda! Snyggt, snyggt, snyggt!

Kommentar från: Tove

Ja, någon har lite mer vett, även om det kom en dag för sent.. :p Jag lovar att jag ska läxa upp herrn här hemma - typ stänga av alla sportkanaler i en vecka. Det skulle även jag må bra av! Allt är bra med mig, med dig med? :)

2011-05-23 @ 21:29:10
http://tbjorkenbeck.blogg.se/
Kommentar från: HannaFindus

Väldigt häftigt faktiskt.

Jag som hatar att shoppa och inte förstår mode alls är helt förvånad över att jag älskar top model. Tyra Banks är underbar och programmet har fått mig att inse att det finns mer än att "bara bli bra på bild" och man får se jobbet bakom det!

2011-05-23 @ 21:39:05
http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: