Utmanad

Jag har blivit utmanad av Linda, det var inte igår så jag kör på med lite trivia om mig själv för er nykomlingar!




Personfakta:
Namn:
Carolina Anna Maria Magnusson.
Kön:
Kvinna.
Ålder:
23 år.
Längd:
173 cm.
Smeknamn:
Carro, Sarolina, mandeln,.
Hårfärg:
Brun.
Ögonfärg:
Blågröngrå.



Har du någonsin:

Ätit sushi: Ja.
Stått på scen: Ja, alla gånger i samband med musik tror jag... Har sjungit Help! med Beatles i högstadiet, spelat gitarr i baywatch låten, wonderwall - oasis, saturday night - misfit, patience - guns n roses, rockaway beach och bonzo goes to bitburg - ramones samt spelat bas i hallowed be thy name - Iron maiden när jag gick i gymnasiet.
Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag vet.
Klättrat på berg: Nej.
Sett vita huset: Inte ännu.



Antingen eller:

Kallt eller varmt: Jag hatar att svettas men frysa är ju inte heller på topp tio, oklart.
Spets eller satin:
Spets.
Svart eller rött: Svart.
Regn eller snö: Regn på hösten, snö på vintern.
Rosor eller tusensköna: Efter att ha googlat tusensköna så får det bli rosor.
Vår eller höst: Vår, fast tidig höst är sjukt bra det med.
Matte eller engelska: English please.



Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Ja.
Kommit sams med dina föräldrar: Kommit sams?
Bråkat med en kompis: Nej.



Gillar du att:

Ge kramar: Ja.
Ge massage: Nej.
Gå promenader i regnet: NEJ.



Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade, och flyttade till Göteborg.
Svär du för mycket: Jag borde nog vårda språket lite oftare.
När duschade du senast: Igår kväll.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svart.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Har hells kitchen på i bakgrunden så ingen musik.
Vad är bredvid dig just nu: Allt som finns i ett vardagsrum.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Har för det mesta datorn i mitt knä.
Vad var det sista du åt: Fiskgryta.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Linus, mina vänner och min familj.
Har du en lavalampa: Nej.
Hur är vädret just nu: Soligt.
Vad gjorde du igår kväll: Skrev på min matdagboksrapport och tittade på desperate. 
Vem pratade du sist med på telefon: Linus.
Vad gör dig glad: God mat, Linus, min familj och mina vänner, godkända tentor.
Vart skulle du vilja du åka: USA med Rebecca.
Vill du ha barn: Ja.

Vad ska dom heta: Oj... Sist jag tog mig en funderare så stod London och Bijoux högst på listan... Det var dock ett tag sedan så oklart vad som gäller nu.





Jag utmanar Rebecca, Sara och Ida.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: