Torsdag

Äntligen torsdag, nu har jag helg ! Är nämligen ledig imorgon, vilket jag har firat med att storstäda lägenheten och lyssnat på höööög musik!
Nu tänkte jag visa er vad jag köpte på stan härom dagen.


Delvis kabelstickad tröja som är mer gammelrosa i färgen än vad det ser ut som...


En fulsnygg randig tröja som blir sjukt fin på, är hur nöjd som helst med den här faktiskt. Hade den till svarta tights och bruna boots igår, kände mig som a million bucks!


Slappt linne med fin dragkedjedetalj i ryggen, brunorange precis som på bilden.


Nattcreme, världens bästa!


Summan av min shopping: Ja jag kom inte hem med något som var planerat... Förutom nattbalsamet då... Den silvriga tröjan hittade jag inte någonstans.. Typiskt!
Köpte för övrigt även en väldigt fin stickad kofta men såg att några trådar var fästa på utsidan, vilket inte är helt okej. Fäst på insidan för bövelen? Så den går tillbaka... Håller tummarna för att de har någon på lager som är rättsydd....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: