Tisdag

God förmiddag! Frukosten är i magen, powerwalken på en timma är gjord och nu har jag käkat en kiwi och druckigt en kopp te. Dagen idag skall ägnas åt hårtvätt, plugg och städ.

Annars såg jag nu på blogg's första sida att det är idag som Nelly släpper sin trendkollektion. Alla är eld och lågor och tycker allt var så fint. Well, inte jag! Hittade en jumpsuit som var snygg som tusan.. Lite väl urringad.. Men ändå.

Flash Jumpsuit SEK 399, Nelly Trend - NELLY.COM


Och en cape som ser riktigt fin ut, men då har de limmat på "studs" uppe vid axlarna, vilket kort och gott inte ser bra ut. Resten av kollektionen är i princip skräp... Det var så många tacky dresses att helhetsintrycket blir dåligt.
Gud vad bitter jag låter kände jag... Det är jag inte, mest besviken bara, och smått förundrad över hur de tänkte när de designade klänningar som ser ut såhär eller såhär under namnet trend...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: