Tisdag

Idag har vi haft "köttlabb" i skolan. 4 tjejer ur klassen hade planerat en heldag med info om kött, frågesport om kött, fika och tillslut tillagning av mat med kött i.. Men matlagningen stod vi som åhörare för. Det var roligt, tjejerna var hur duktiga som helst!

Väl hemma bytte jag om och stack till gymmet. Powerwalkade i uppförsbacke i lite över en timma, klev av bandet när jag förbrukat exakt 450 kalorier!
Sen var det bara hem och äta och jag måste säga att det var lääääängesedan jag var så hungrig! Då är det gott med mat, (det är det iofs alltid, men extra mycket när man tränat). Nu sitter jag och försöker komma på sätt att väga upp de förlorade kalorierna, typ baka muffins eller något... Men det är ju rätt dumt, kommer aldrig märka några resultat om jag äter upp det jag förbrukar... Så vi får se. Tror dock att jag är värd lite kesella och jordgubbar senare...
Bild

Kommentar från: Rebecca

Men du, man tränar för att kunna äta massa gott utan att det syns ju. Du är ju toppenfin så lite muffins eller något annat gott, det förtjänar du. Tänk du har ju ändå tränat. Det har ju varit "värre" om du inte gjort det ;-) hehe

2011-03-22 @ 18:53:11
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: