Poncho, the secret och skaldjur

På stan var det inte mycket att hurra för. Linnet jag var ute efter var alldeles för långt... Inte snyggt någon stans tyvärr.
Hittade mina fina stickade tröjor inne på HM och de fanns även i en gråsvart variant, var lite sugen på den men jag ju inte ha samma tröja i tre olika färger liksom, har en brun och en vit. 

Något bra var dock denna poncho. Som jag har jagat den här ponchon i Göteborg!!! Så hittar jag den i Karlstad, EN kvar på halva priset! Meant to be!

dxl865_77833_13027_54_4696

Annars gör jag inte så mycket, har precis diskuterat boken the secret med Anna, trodde bara att det var jag och Oprah som läst den, tydligen inte.. Kul att bolla den lite med någon man känner! Jag och Oprah talar inte längre med varandra nämligen...

Har även idag hunnit med att äta massa skaldjur. Pappa var till fiskbilen och köpte upp allt tror jag, bildades världens kö efter honom då det bara var en kille som jobbade. Har ätit kungskrabba, musslor och räkor.
Ikväll blir det langos med räkor, imorgon piggvar och på söndag lax. Snacka om fisk och skaldjursweekend! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: