Perfektion

Bild


Den här "toppen" från Free people är ju to die for. Den kostar dock 1500:-, vilket är lite väl mycket... Men ack så fin! Hade jag haft den i min ägo skulle jag bära den tills den föll isönder.

Kommentar från: Hanna

Haha, ja men tänk när man var liten.. Då skulle man få fyrkantiga ögon av att sitta för länge framför tvn.. Undrar hur man hade sett ut efter 8 timmar framför datorn förr i tiden? :P

2011-03-17 @ 21:07:40
Kommentar från: Anonym

Åh, jag suktar också efter denna där!!



Fredagen firas i riktig svenne-banan anda med "Så ska det låta" och förhoppningsvis nån god mat! Är ditt välkommnande av helg något mer avancerad än så kanske? :)

2011-03-18 @ 13:30:05
Kommentar från: Ida

Sådär hade man ju gärna gått klädd nu.. Trots snöstormen här ;)

2011-03-18 @ 16:32:29
http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: