Onsdag, kväll

Satt i godan ro och tittade på halv åtta hos mig. Halvvägs in i programmet så påminner Linus mig om att vi inte har lagat någon mat tills imorgon.
I sådana här situationer så är det underbart att ha en inspelningsbar box, så det var bara att sätta på paus och gå ut i köket och laga lite mat.
På en halvtimma slänge vi ihop den här woken med kyckling, vitkål, morötter, paprika, sugarsnaps och purjolök:




Till woken blir det cashewnötter och matvete. Läääängtar tills jag får äta!
Nu blir det te och kakor framför ett försenat halv åtta hos mig,
trevlig kväll!

Kommentar från: camilla

Åå är det kul? vart läser du ngn stans?



Jag läste hälsopromotion men är sjukskriven nu och kommer antagligen byta till hösten :)



Förresten ser maten väldigt god ut, improviserad mat blir oftast godast :D



kram

2011-03-17 @ 07:47:14
http://resanupp.devote.se
Kommentar från: Tove

Haha, du är väl för snäll Carolina!

Jag måste sluta tjata om avloppssystem och mer eller mindre sköna duschar. Jag låter besatt!!

2011-03-17 @ 08:19:05
http://tbjorkenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: