Onsdag, kväll

Snart blir det filmkväll här på Rosensköldsgatan, så vi säger god kväll nu och så hörs vi imorgon!
Kram!


Dagens motion
: En timma på löpbandet och crosstrainern samt ett styrkepass på 30 min.

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med krossade linfrön, vetekli, kanel och mjölk.
Mellanmål: -
Lunch: Fiskgryta och två knäckebröd med salami.


Mellanmål: En kopp te.
Middag: Sallad på matvete, avokado, tonfisk, lök, tomat, paprika och fetaost.


Kväll
: En kopp te och ett päron.

Kommentar från: HannaFindus

Salladen såg jättegod ut! Nu blev jag sugen, hihi.



För några månader sedan växte det fram en tebutik mitt i Skara (jäklar vilken tur jag har, hihi). Sedan dess har jag provat många sorter, men måste ändå säga att "Rooibos Winbeldon" är väldigt svårslaget! Vi får ha brittisk tebjudning någon gång!

2011-03-30 @ 21:24:58
http://nattstad.se/HannaFindus
Kommentar från: Ida

Självklart gjorde jag det :)

2011-03-30 @ 22:04:21
http://idajessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: