måndag, kväll

Efter en dusch och halv åtta hos mig så sitte jag återigen här vid datorn. Nu ska jag försöka knåpa ihop lite mer text till torsdagens redovisning, får se hur det går med den biten...



Dagens motion: Ett styrkepass på gymmet.

Dagens intag:

Frukost: Havregrynsgröt med krossat linfrö, vetekli samt mjölk och kanel. + Några pringleschips.
Mellanmål: Ett äpple.
Lunch: Ugnsstekt lax, kokt potatis, gräddfil, rödlök och stenbitsrom.


Mellanmål: Valnötter och en kopp te.
Middag: 2 st Fullkornstortilla med strimlat nötkött, paprika, lök, gurka, gräddfil och tacosås.



Kväll: Te samt halstrade pilgrimsmusslor, (fick nämligen lite musslor av mamma och pappa när jag åkte hem och de bör ätas omgående! MUMS var det.)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: